torsdag 14 mars 2013

Äta, sova, dö!

Igår och idag har vi haft workshop från 8-17. Mycket intressant, då det har varit en gäst föreläsare från Riga på besök. Han var riktigt duktig inom sitt område, säkerhet. Han har gått igenom massa olika säkerhetstyper som finns, hur man tar sig in i system(utbildningssyfte) och en massa annat. Tror inte det ger så mycket att berätta för er som läser, då jag inte tror att ni kommer förstå speciellt mycket. 

Man känner sig ganska mör i huvudet och man är en aning trött. Det var ett tag sedan man var upp vid halv sju, vilket i sin tur har gjort att man inte har gått och lagt sig i rätt tid. Fem timmars sömn funkar om det bara gäller några dagar dock. Sen har det varit riktigt mycket nyttig information som man har fått ta in. 

Igår skröt jag på facebook, då mormor har skrivit att hon hade skottat snö två gånger igår. Vi har haft riktigt fint väder de senaste dagarna. Strålade sol och blå himmel, dock minus grader och någon dag blåste det lite jobbigt mycket. Skrev till henne igår att vi var glada att vi slapp snön. Skulle jag visst aldrig ha sagt... När jag vaknade såg jag att det var vitt på marken och sen har det bara fortsatt att snöa hela dagen...  :( Även vi som gillar snö börjar bli lite trötta på det, men det finns inte så mycket vi kan göra åt det. Bara att gilla läget :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar