måndag 18 mars 2013

Åtta timmar av ingenting

Idag har vi nästan spenderat åtta timmar till att göra ingenting! Det låter som att vi har legat på soffan, glassat runt i storstaden Karlskrona eller något liknande, sådant är dock inte fallet! Vi gick upp tidigt för att komma igång med kompilatorn. Senast vi jobbade med den fastnade vi, och vi tänkte att idag ska den dö! Men efter att ha suttit i nästan åtta timmar sitter vi fortfarande fast... Inte för att jag tror att någon kommer att kunna hjälpa oss här, men det är duktigt frustrerande när det bara är en siffra som inte stämmer, och vi kan inte komma på varför... Vi vill att en nolla ska bli en etta, men det vill inte nollan. Det är inte bara detta som är kvar, vi är nog klara med en tiondel av uppgiften. Den ska vara klar nästa vecka, men jag tror inte det är många som kommer bli det. Det är ingen ovanlighet med denna läraren.

Efter att ha suttit i 7-8 timmar och inte kommit någon vart bestämde vi oss för att det var dags att träna lite. Frida körde sitt egenkomponerade pass och jag sprang mina 6 kilometer som stod på mitt schema. Det är kul att se att man får resultat. Har minskat kilometer tiden från 8 min/km till 6 min/km. Målet är ju 4 min/km, så det borde jag väl fixat till nästa vecka ;). Schemat jag hittat är sjukt bra, man får pressa sig varje vecka och samtliga aktiviteter ger verkligen resultat! Jag vet inte hur det gick/går för Frida, men jag är säker på att det går bra för henne också!

Det är nog inte så kul att läsa om ingenting, men jag har nog lyckats få er att göra något annat än allt annat viktigt ni borde göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar