torsdag 13 september 2012

Sjukling :(

Förstår inte hur jag lyckas. Har blivit förkyld. Hade ju ont i halsen häromdan. Kände inte så mycket igår, men när vi skulle gå och lägga oss så täpptes hela näsan igen. Kul att försöka sova. Skulle upp halv åtta idag, somnade runt ett inatt, plus att jag har vaknat många gånger i natt. Inte så kul :( Känt mig hängig och febrig hela dan :(

Morgonen började med möte med vår handledare vid nio imorse, sen direkt efter blev det en två timmars föreläsning. Vår lunch gick sedan åt att ha projektmöte igen, med får grupp. Dök upp en massa nya frågor efter mötet med handledaren, plus att vi skulle förbereda oss inför mötet med kunden imorn.

En utav många tråkig saker med att vara förkyld är att man inte känner smaken på mat. Skulle käkat lax idag som jag tycker är så gudomligt gott, men vi hade glömt att tina laxen, så vi åt vår grönsakssoppa som vi hade över från häromdan. Hellre känner jag inte smaken på grönsakssoppan (som jag redan smakat på) än att äta lax som jag inte känner smaken på. Käkar laxen hellre en annan dag :) Till grönsakssoppan åt vi macka med keso blandat med rödlök, som också är sjukt gott. För att pigga upp mig lite hade söta Jimmie hackat lite paprika och lagt det som en stjärna :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar