lördag 15 september 2012

Helgkvällar

Fruktsallad
Tror vi har klagat om detta ämne tidigare, men det behövs tas upp igen. En helg som denna när man är sjuk, blir det inte att man gör så mycket utan ligger mest och vilar på soffan. På kvällarna, speciellt fredag och lördag, vill man gärna har något kul att se på. Tänka sig att det verkligen aldrig går något roligt på kvällarna längre! På vardagarna brukar det alltid finnas någon serie eller något matprogram man kan kolla på, men på helgerna är det nästan aldrig något kul längre. Tycker det är riktigt tråkigt  :( Skärpning tv-bolagen!!

Annars har vi mest tagit det lugnt idag. Har haft den sjukaste hostan, som har gjort att jag har ont i hela min kropp. Jimmie har kanske också blivit förkyld. Han nyser lite och hans näsa är täppt emellanåt :( Stackaren. 

Som ni vet gillar jag tennis ganska mycket. Nu denna helgen har det gått Davis Cup på tv10. Sverige mot Belgien. Måste säga att det är nog det absolut mest pinsammaste uppförande av en publik som jag någonsin sett! Blir så arg och irriterad bara att tänka på det. De belgiska supportrarna var helt knäppa! De satt och sjöng och skrek konstant. Dommaren fick säga till dom efter varje poäng som spelades. Tycker faktiskt det är ett ganska dåligt beteende. Det är ingen fotbollsmatch!

Annars har jag pysslat lite idag. Köpte hem mig massa pärlor och annat kul som jag fick på posten igår. Riktigt kul. En bra avstressnings hobby :) Har massa kul idéer och vissa lär jag få behöva komplettera, eftersom jag inte har material till det.

1 kommentar:

  1. Tycker inte ni ska klaga. Var glada över att ni över huvudtaget har en tv. Det är inte alla som har...

    SvaraRadera