torsdag 6 september 2012

Cykel

Helt fantastisk att skolan börjar så udda. Härom dagen var det nära att jag inte skulle få göra projektarbetet. Idag skulle alla få sina projekt. Alla fick också sina projekt utan vår klass. Vi är bortglömda IGEN! Helt fantastiskt vad vi har varit bortglömda många gånger. På it´s (där uppgifterna och info läggs upp om varje kurs) har vi en egen kurs, medan alla andra som också läser projektarbetet har en annan grupp. Det är även i den gruppen all info läggs. Kul. Tror det är lättare att räkna de gångerna vi inte har varit bortglömda, än de gånger vi har varit bortglömda...

Igår var det pubrunda i stan. Ganska skönt att inte behöva ta sig till skolan för att kunna kolla på nollorna ;) Trevligt. Dock var det tre personer under kvällen som trodde vi var nollor :P Vi satt på PM, drack cider och spelade kort med Dexter och Henrik. Vi gick hem vi halv ett, eftersom vi skulle ha förläsning klockan tio. 

Häromdan när jag skulle bromsa med handbromsen i en nedförsbacke, så gick min handbroms i sönder. Kul. Har inte riktigt haft tid för att fixa den eftersom jag trott att det skulle ta någon dag att fixa på en verkstad. Inte jättebra att den har varit sönder heller, eftersom min cykel är bakåt växlad, vilket innebär att jag inte riktigt har någon "trampbromsning". Var varje fall i eftermiddags i inom sportkompaniet som fixade min handbroms och satte på en dynamo fram och bak. Gick jättefort, så det var skönt. Nu ska vi vidare mot nollningen. Brännboll och caps på långö!

Jimmies lillasyster Linn fyller 15 år idag, så vi säger grattis till Linn-pinn! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar