fredag 28 september 2012

Fredagsmys

Som ni kanske minns, gjorde jag en tenta för sådär en månad sen. Den absolut sista tentan i programmeringen. Det var även de 4,5 hp som ställde till det för mig i projektet... Men jag fick ju läsa projektkursen till slut :) I alla fall. Fick svar igår på min tenta, sådär fyra dagar försenat. Äntligen så klarade jag den! Blev överlycklig eftersom jag har kämpat med denna tenta så många gånger, plus att jag de två senaste gångerna jag har skrivit den har jag känt att jag kan det. Mamma blev också glad och hon föreslog att vi skulle fira med champagne, så det ska vi göra. Vi firar även att vår j*vla inlämnings uppgift precis är inlämnad och vi kan hålla helg :) Håller även på att göra varsin chokladsufflé, som ska in i ugnen. Sen blir det till att burra ner sig i soffan och kolla lite film :)

1 kommentar:

  1. Grattis Frida! Jag håller verkligen med din mamma. Fira, fira och fira!!!

    SvaraRadera