onsdag 25 april 2012

Tvätt

Idag har vi inte haft  några föreläsningar, vilket har varit ganska skönt med tanke på att det har regnat hela dagen. Skönt att slippa cykla till skolan då. Dock var det ganska nära att vi hade satt oss på cyklarna om vi inte hade kollat schemat precis innan vi gick och la oss igår. Hade varit en aning bitter om man hade kommit till skolan för att inte ha föreläsning, när det dessutom hade varit det ämnet som varken jag eller Jimmie brukar jubla över.... Isället blev det en hel del tentaplugg för min del. Var även iväg och hämtade ett paket på posten. Har köpt mig en ny plattång, eftersom min andra börjar ge upp... Får hoppas den är värd sina pengar. Det lilla jag provade idag är jag nöjd med. Dock känns den lite plastig/billig, fast det har inget med hur den plattar håret att göra.

Blev lite tvättande idag också. Gick hyfsat smärtfritt :) Blev lite mycket tvätt att vika på samma gång bara. Får se om jag lyckas lägga till bilden på högen, från min surfplatta. Lite svårt när den inte vill ta emot bilden från telefonen. Dagens teknik ;) Annars lägger jag upp den en annan dag. Imorn ska vi upp tidigt, så nu blir det till att sova.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar