tisdag 10 april 2012

Nästa sjukling till rakning

Nu är det dags för mig att bli sjuk. Jag skyller detta helt och hållet på min kära mamma ;). Jag pysslade om Frida under den tiden som hon var sjuk, men inte blev jag sjuk för det. När jag åkte hem över påsken och träffa min mamma började en förkylning sakta men säkert komma krypande. Dessvärre har jag inte tid att vara sjuk förrens... Ja, egentligen aldrig under högskoleåren. Men jag tror att det är över snart igen. I annat fall får jag bli sjuk efter våra tentor imorgon och i övermorgon.

Nu till dagens positiva händelse! Vi har skickat ut ett par ansökningar till företag nere i Gibraltar angående sommarjobb. Idag fick Frida svar från ett av de hon sökte där de sa att de är intresserade av henne! :D De vill att hon ska skicka en bild, samt ett mer detaljerat CV. Det är visserligen ingen garanti att hon ska få ett sommarjobb på just det företaget, men det är ju sjukt roligt i alla fall! :D 

2 kommentarer:

  1. Ogillar sjukdomen. Gillar sommarjobbet. Ha det bra. Och krama varandra från mig. ;-) <3

    SvaraRadera
  2. Shit vad kul, det är ju helt galet! Läste en klasskompis praktikrapport som gjorde sin praktik i Kanada. Fy faaan för att prata engelska hela dagarna, haha! I och för sig handlar mycket för oss om kommunikation... Tror er matte lär vara likadan vart i världen ni än vänder er, haha. Hälsa lycka till, till henne :))))

    SvaraRadera