lördag 24 december 2011

Snart så

Idag har det blivit rocky roads bak, städning, tomte åt grannen, sparrissoppa, lussekatter och en himmelskt god gröt! Var så besviken över att jag skulle gå miste över att inte få någon gröt imorgon. Hemma-lagad gröt snackar vi då om såklart. Så nu på kvällskvisten bakade vi lussekatter hemma hos mig, då Jimmie fick ett sms om att deras goda gröt var klar. Tyckte det var lite synd att jag inte kunde följa med Jimmie hem och tjuvsmaka lite... Men en kvart efter att Jimmie hade åkt hem så kommer han med en burk gröt som hans föräldrar har gjort. Så gulligt! Jag är så glad och det är så gott! :D Har sparat lite tills imorn bitti med. Det är så att man somna snabbt och vakna direkt igen. Nu ska jag nanna kudden för imorn ska man upp tidigt och baka bröd. Tackar så mycket för den jättegoda gröten! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar