söndag 4 december 2011

Lugn som en filbunke!

Dagen har varit lugn som en filbunke. Jag vet inte vad Frida tycker, men ibland behöver man en dag där man inte gör någonting man måste för att kunna orka alla andra dagar. Vi har legat och spelat Wii större delen av dagen, vilket är ett perfekt sätt att slippa tänka på framför allt skolan.

När vi inte spelade Wii lagade vi antingen mat, kyckling ris och hemmagjord jordnötssås,  eller var ute och gick så Frida fick tillfälle att leka lite mer med sin kamera. Även om Frida inte håller med om det så tycker jag att hon är duktig. Idag kommer det lite bilder som Frida samlade på sig under vår lilla timmes promenad.

Jag vet inte vilken av alla dessa bilder som är min favorit, jag gillar alla på olika sätt. Hoppas ni också gillar dem! :)



Fyren på Stumholmen

Fyren på Stumholmen 2

Utsikt från Stumholmen

Fyren på stumholmen 3

Utsikt från "Stumholmsbron"

Ronnebygatan 

Ronnebygatan 2

Scandic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar