söndag 30 oktober 2011

Söndag

Imorgon börjar kraven och ansvaret igen. Nu har vi varit lediga i tre dagar. Riktigt skönt. Bara legat på soffan och kollat på film och tagit det lugn. Samtidigt ska det bli skönt att börjar imorgon igen, men som sagt, då börjar kraven och ansvaren. 

Det är sjukt vad träning och inte äta kakor och annat skit varje dag gör! På två veckor har jag och Jimmie nästan gått ner två kilo var. Då ska tilläggas att vi bara ha börjat träna, äter halva tallriken sallad till varje måltid(innan åt vi också sallad, men inte lika mycket) och bara äta "onyttigt" fredag och/eller lördag. Egentligen tror jag det bara våra muskler som har blivit fastare, då dom tidigare knappt existerade... Visserligen väger muskler mer än fett, men då har vi väl förbränt lite också :) Vi har ju ett träningsprogram på wiiet som ska hålla på fram till en vecka innan jul, så vi hoppas att vi har fått tillbaka våra muskler då :P

Ser lite bränt ut, men det är bara socker
Igår efter vår träning spelade vi lite just dance 3. Det släpptes för två veckor sen tror jag. Det är riktigt roligt. Precis som dom andra två. I detta spelet ska man samla stjärnor så olika spellägen öppnas. Sen fanns det ett annat läge där man kan spela fyra personer, där alla har olika danser. Det var riktigt roligt varjefall. Kul när man får med Jimmie också, så jag slipper står där själv och se dum ut ;)

Åt upp det sista av våran creme brûlée igår. Vi har bara åtta små formar, det sista fick vi lägga i en större form. Så kan det gå när man inte har formar så det räcker :P Kan tillägga att den var godast, eftersom den hade stelnat bäst :)

2 kommentarer:

  1. JUST DANCE 3!!
    wiohoo, ROLIGT att du fått med dig Jimmie dessutom :D:D

    SvaraRadera
  2. Haha, jajo det är faktiskt rätt kul ska jag erkänna ;). Bättre låtar i denna tycker jag :) / JImmie

    SvaraRadera