torsdag 20 oktober 2011

Slit

Nu sliter vi in i det sista. Tentor nästa vecka och nu denna veckan är det inlämningar i båda ämnena. Blir mycket att göra på samma gång. Lite stress blandat med tentaångest kan man ju kalla det för ;)

Dagens middag. Mycket gott! Lax med philadelphiaost.
I måndags började vi vårat "nya" liv. Vi har äntligen fått tummen ur och börjat med träningen och ska försöka tänka på vad vi stoppar i oss. Tog bara ett år för oss att komma igång med träningen. Nu låter det som att vi ska bli träningsnarkomaner och räknar kalorier hit och dit. Riktigt så är det ju inte tänkt att det ska bli. Men vårat träningsprogram på wiiet har fyra pass i veckan fram till en veckan innan jul. Kan säga att det är sjuka träningspass och vi har bara tränat två gånger. Hoppas verkligen att vi inte ger upp för lätt, men vi har ju två uppsättningar av pulsmätaren så vi tränar samtidigt och sporrar varandra hela tiden. Kan tilläggas att jag måste ha lika högt tempo som Jimmie, men samtidigt inte bränner lika mycket. Lite udda egentligen, för jag utför övningarna oftast på 103% och Jimmie 100%. Så kan det vara. Är typ död i kroppen idag efter gårdagens träningspass. Igår somnade jag direkt när jag la huvudet på kudden. Imorgon väntas nästa pass och då hoppas jag att träningsvärken är över. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar