lördag 22 oktober 2011

Kafferep

Inatt snackade Jimmie konstant. Värsta kafferepet! Det verkade mer som att han var vaken än att han sov. Minns dock inte allt han sa tyvärr. Man har ju en tendens att glömma sånt. Lyckades sova helt okej ändå, även om han låg och snackade :P
Jimmies nya nördtröja :)

Snart är det som sagt tentor. Suttit några timmar idag och pluggat digitalteknik. Man blir ganska mör i skallen. Efter ett tag tyckte vi det var dags att köpa skor till mig. Går runt i mina easytone fortfarande. Dem är lite kalla, eftersom det blåser rakt in i dem... Vi hittade typ allt utan skor :( Får väl vänta och se tills man kommer hem. Så mycket bättre utbud på väla. Vi lyckades varjefall hitta en jacka till mig som man kan ha som höstjacka. Sen köpte jag min efterlängtade kavaj som jag har varit och glott på typ 100 gånger sen augusti... Vårat tredje ärende var att hitta en vinterjacka till Jimmie. Hans gamla vinterjacka hade tydligen hängt med ett tag... Vi hittade varjefall en jättefin vinterjacka på Stadium. Den skulle kostat 999, men så hade dom sänkt priset till 499, men eftersom vi blev medlemmar på Stadium så fick vi 100 kr rabatt, så totalt fick vi jacka för 399. Billigt och bra :)

Lilla nörden Jimmie har även tittat fram idag. När vi var inne på HM så hittade en han en tröja. Det står så mycket nörd över den så det nästan inte är sant, men den är otroligt charmig :) Han sken upp som ett litet barn på julafton. Det var nästan så att man såg Jimmie som 5 åring sitta och nörda något nintendospel. Den kommer garanterat användas flitigt :)


Snart är det mat och sen ska vi se fortsättningen på Inception. Ganska knasig film, men ändå helt okej. Jimmie sa att man fattar den bättre när man ser den andra gången. Får väl se den en gång till idag, eller så får vi se någon annan kul film. Mys i soffan är varjefall garanterat :) 

3 kommentarer:

  1. YES!!! Ny jacka :) Äntligen... Och en bild på Jimmie i sin nördtröja hade varit kul!

    SvaraRadera
  2. Nu vill jag ha ett betyg, funkar easy tone-skorna!?! (jag använder mina egna alldeles för sällan själv..) hahah

    btw borde ses snart!

    SvaraRadera
  3. Jo jag tycker mina easytone funkar :) Har fått mycket bättre balans, av det som jag har märkt varjefall :) Har också tänkt att vi skulle träffas snart någon gång. Vi får hitta en helg som passar :)

    SvaraRadera