måndag 24 oktober 2011

Psykomorgon!

Idag hade vi sovmorgon. Trodde vi.... Somnade runt två igår och hade förväntat mig att få sova några timmar. När klockan är halv åtta vaknar vi av världens sjukaste ljud. Det var nästan taget direkt ur en skräckfilm eller något. Först trodde vi att det började hagla, men det gjorde det inte. Sen trodde vi att det var värmepannorna som är på gården, men det var det inte heller. Sen blev ljudet så högt och jävligt otäckt så vi gick och höll för öronen. Det var riktigt äckligt. Jimmie tyckte det lät som att någon stod med en motorsåg och försökte såga sönder metall. Vet inte vad det lät som. Antagligen kom det ifrån källaren, där dom skulle börja och göra om rören denna veckan. Vi gick till och med runt huset för att kolla vart ljudet kom ifrån. Men det lät bara i vår lägenhet och i den gången som är mellan detta huset och grannhuset. Tyckte inte alls om det. Sen att det var så högt var så jävla otäckt! Det lät som att någon stod och borrade i samma rum som man var i och att man var en halvmeter ifrån borren. Sjukaste uppvaknandet och jag hoppas jag slipper ett sånt sjukt uppvaknande någonsin igen!! Som tur var höll det bara på i en halvtimma...

Efter detta sjuka uppvaknandet somnade jag en timma, sen vid tio satte vi oss för att plugga. Först lite digitalteknik fram till två. Sen gick vi och lämnade tillbaka min jacka som var för liten :( så nu får jag gå och frysa en månad till typ... Handlade även ny penna till Jimmie sen gick vi en snabb vända inne på ICA. När vi kom hem igen satte vi oss någon timme till för att räkna lite matte. 

Tiden som är kvar av dagen går till att slappa i soffan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar