tisdag 25 oktober 2011

Inför tenta

Imorgon är det tenta i matematisk statistik. Vi känner oss faktiskt ganska lugna för en gångs skull. Ganska skönt tycker jag. Digitaltekniken som vi har på torsdag är vi kanske inte lika säkra på, men kommer gå bra ändå :) Måste ju sätta mina tentor nu, annars är jag typ körd.... Jimmie har ju på något konstigt vis lyckats sätta sina omtentor :( Kul för honom, men tråkigt för mig :( Men nu sätter vi dom, det har jag bestämt!

Den utlovade bilden på Jimmie och hans lilla nördtröja kommer här! Han är så söt den lilla nörden :)

1 kommentar:

  1. Rätt Frida! Vilken äkta, och söt, liten nörd :)Står i giv akt, ser jag! Och ny vinterjacka också. Halleluja, den gamla hade ju bara 6 år på nacken...

    Lycka till båda två. Men den inställningen kommer ni att fixa det! Kram!

    SvaraRadera