fredag 28 oktober 2011

Ledig fredag!

Det var riktigt längesedan man var helt ledig på en fredag. Vi är ju helt lediga fram tills på måndag :) Det enda problemet är att jag sträckte min vänstra sida av min nacke igår. Så jävla ont. Kan knappt röra mitt huvud. Skulle rista undan håret från ögonen så bara small det till. På gränsen att det gick att sova. Jag sover ju på sidan och jag var tvungen att sova på ryggen :( Fast det finns ju givetvis värre problem i världen, bara att det är jobbigt att vara så hjälplös. Tur att Jimmie har fixat med värmepuff och massage under dagen. Har gjort så att det har blivit lite bättre :)

Idag tänkte vi synda lite mot vår nyttiga sida... Vi har nämligen gjort creme brûlée. Vi följde receptet till punkt och pricka, men ändå blev det inte bra :( Det stelnade aldrig. Det var någon som lyckades stelna, men när vi skulle smälta sockret ovanpå så blev som lösa igen :( Dem smakade som dom skulle, men konsistensen var inte riktigt där tyvärr :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar