fredag 12 april 2013

K-A-O-S!

Nu är det kaos här alltså. Igår var en lång dag, då det först var föreläsning från 10-12 och sen laboration mellan 13-17. Hela gårdagen gick tankarna åt denna kaos som skapats genom att några studenter från år 2 gick till tidningen. Detta slutade igår med vår programansvarig valde att avgå av egen vilja. Så jävla tråkigt att fyra små äckliga studenter har lyckats åstakomma så mycket skada. Han fick ta så mycket skit som inte tillhörde honom. Det blev fokus på helt fel ställe och det är så jävla synd. Detta har fortsatt med att vi var några studenter från åk 2-4 blev intevjuade av tidningen idag i hopp om att folk får en bredare bild över situationen. 

Igår när vi kom hem var jag så förbannad, vi båda cyklade och svor hela vägen hem. Fick reda på beslutet precis när vi slutade :( Detta ledde till att jag var så arg att jag slet upp min datorskärm, så jag fick den nästan i näven! Så nu sitter jag på ubuntudatorn som jag snart får ryck på!!!! "#¤%T¤#"#%¤&%/¤%#¤! Den dödar vårt när var 10 sekund så varken jag eller Jimmie kan göra något. Det är lite jobbigt att detta hände just nu med tanke på att det är mycket som ska skrivas och lämnas in nästa vecka :( Det komiska med det hela var att jag satt i onsdagskväll och tänkte att jag var så otroligt nöjd med min dator och den ha gått som på räls. Sen hoppades jag att den inte skulle få så dramatiskt slut som den förra, som slutade starta. 

Idag efter intervjun stannade några i klassen kvar och pratade en stund. Tanken med dagen var att vi ganska tidigt skulle bege oss till skolan för att försöka avsluta gårdagens laboration, som vår lärare inte ville hjälpa oss med. Förstår inte varför han är där... I alla fall, tidigt blev det inte, utan vi började vid 15. All tiden på morgonen gick till att försöka laga datorn, som inte gick, så det får bli en ny. Så jävla trist när det abslout inte är något fel på den :( :( :( SÅ sjukt ledsen över detta. Tycker om den så mycket :(

Här om dagen var det bulle med bulle dagen, vilket innebär att man tar en vanlig bulle sen mosar man en chokladboll innuti den. Mums, mums. Längesedan vi åt det sist. 

Det har blivit en allmänt sen dag idag, middag åt vi 21! Jisses, inget fredagsmys här inte :P Hela veckan har varit lång, upp vid 8 och i säng vid 24+. Sen långa pluggdagar som det inte brukar vara, så hela veckan har Jimmie försökt peppa mig att i helgen då får jag äntligen sova ut! Ja, men helt plötsligt så ska småglinen ovanför spendera helgen här, så det blir ingen rolig helg. Fy fan. Veckan har varit jobbig som den är liksom :( En trött Frida är en ledsen Frida :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar