tisdag 9 april 2013

Farliga Skåne

Jag har kommit fram till att det är farligt att åka hem till Skåne. Eller, egentligen är det inte farligt att åka hem utan det är farligt att åka hem och fria påsk. Efter att vi varit hemma till påsk denna gång slutade med att jag gick och blev sjuk, och hör och häpna! Jag blev sjuk efter att vi varit hemma under påsken förra året igen. I år tror jag dock att det var värre då jag just nu är inne i ett träningsschema. Försökte mig på det lite även om jag inte mådde så pass bra att jag ville springa, utan jag nöjde mig med att gå fyra kilometer med en väska fylld med vikter. Men imorgon ska det springas! 

I övrigt händer det inte så jättemycket. Vi har som bekant vår kära puckolärare ännu en gång och mycket bättre är han inte denna gång. Synd bara att det inte är någon som lyssnar på oss OCH gör något åt det. Frida skrev ner en bra A4 sida idag på datorn med saker som vi är missnöjda med sedan i torsdags. Exempelvis fick vi veta i morse att vi har rapportinlämning nu i natt... Nu lägger vi inte mer energi på det för tillfället, utan återgå till att se om man kan hitta något sommarjobb till sommaren. Vi är lite sent ute, men man kan inte tänka på allt alltid. Men vet ni något så hojta till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar