torsdag 13 december 2012

Torsdag

Både igår och idag har det inte varit något i skolan vilket innebär plugg hemifrån. Har inte så mycket kvar i skolan trodde vi, men helt plötsligt har vi fått massa grejer vi ska göra över det så kallade "lovet" och på måndag ska vi helt plötsligt göra ett projekt på typ tre dagar om jag har försått det rätt... Lite segt med tanke på att man hade velat ha det någorlunda lugnt över julen. 

Igår satt vi som sagt hemma och pluggade. Käkade en senare lunch, vid tre fyra någon gång. Tror aldrig jag har varit med om sjukare matkoma! Vi åt och sen kände jag att var trött. På typ mindre än en minut hade jag somnat. Det var precis som att det hade varit sömnmedel i maten!  Sen låg jag och sov en timma :) Ändå var jag dödstrött när klockan var nio! 

Jag låg inte bara och sov igår. Pysslade lite också. Gjorde ett armband med mitt namn på. Blev mycket nöjd :)

Imorn är det sista skoldagen för denna veckan. Vi har vårt sista möte med Torbjörn (vet inte vad han ska motsvara) innan julen som har med projektet att göra. Får hoppas att det går bra, även om det sista i projektet inte har gått som det är tänkt :(

Jimmie sitter och pysslar i rummet bredvid. Han slår in min julklapp som han var och hämtade på posten nyss. Vet inte hur man ska reagera på vad det är. Jag frågade vad det var för något så sa Jimmie "får se om du tycker om det, det hade varit läskigt ifall jag skulle användt den". Fattar inte vad det kan vara.... Låter lite läskigt :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar