onsdag 20 november 2013

Latmask!

Helt plötsligt har man blivit omringad av latmaskar. Det är helt sjukt! Förstår inte varför jag stör mig så på det, men går man en civilingenjörsutbildning får man fan ta sig i kragen när saker går emot en. Tycker inte man har rätt att klaga på ordinarie kurser och att man har mycket att göra. Konstigt att man har mycket att göra om man inte gör det man ska. Det ska vara mycket att göra plus att man får "betalt" för att gå i skolan. Sköt det då liksom! Hörde en kille i skolan som frågade ifall deadlinen i en kurs kunde bli uppskjuten för att hans andra kurs krävde att han var i skolan 20 timmar i veckan. Har han helt missat att 50% är 20 timmar i veckan? Jisses....

Idag var det premiär för Jimmies springrunda och även premiär för det nya vindstället han har köpt. Så söt han var i detta fina vindställ. Sötare prick får man leta efter <3 Hans springtur gick varjefall bra. Han hade ju problem med sina knän tidigare och har inte varit ute och sprungit sen innan sommaren. Att då springa 5 km på 30 minuter är riktigt bra tycker jag :)

Snart är det jul. Som jag längtar! Lite "ledigt" från skolan är inte fel. Knappt hunnit återhämta mig från förra läsperioden. Nästa helg tänkte vi börjar julpynta och baka lussekatter! Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar