fredag 1 november 2013

Fina Jimmie

Förra julen var jag sugen på att köpa en såndär julkalender hos Body shop, där man varje dag får en vara ur deras utbud. Problemet är att den är ganska dyr. Den billigaste kostar 800 kr. Jag hittade dock ingen förra året och jag hittade inget pris heller. Numera är jag klubbmedlem och får deras nyhetsmail och igår kom dom med ett erbjudande jag inte kunde motstå. Kalendern kostade 650 kr och dessutom fick jag två produkter på totalt 350 kr på köpet. Ett riktigt kap tyckte jag. Satt och tvekade en lång stund för det är ju fortfarande en väldigt dyr kalender, men å andra sidan så gillar jag Body shops grejer. Enda sedan de började skylta om kalendern i affären har jag sagt att när jag får mer än mitt lilla CSN ska jag unna mig en sån kalender :) Tvekade och tvekade. Efter en stund så sa Jimmie "Jag tycker du ska köpa den för jag hade tänkt köpa den till dig, men detta är ett erbjudande som är svårt att motstå". Fina fina Jimmie <3 Så sjukt glad jag blev!! Hade antagligen blivit ännu gladare om han bara hade kommit hem med den, men så otroligt fin tanke <3 Kärlek till min fina, bästa prins<33

Försökte klicka hem den dära kalendern, men det gick inte :( Skapade jag en ny användare så var personnummret upptaget och försökte jag logga in så fanns inte min mail i deras register, vilket är lite konstigt eftersom jag får deras mail. Efter många om och men slutade det med att Jimmie fick registrera sig så att vi kunde klicka hem kalendern, så den blir ju fortfarande från honom :)

Imorgon har vi tenta. En lördag är ju inte så kul. Dessutom är det en röd dag, vilket jag tycker är väldigt konstigt att lägga en tenta på. Det är bara vår kurs som går imorn, så jag undrar hur fan dom tänkte när dom la tentaschema. Känner mig lite bitter eftersom jag "bara" får en dag ledigt innan nästa läsperiod böjar. Känner att jag behöver vila upp mig. Schemat för nästa läsperiod är inte snällt :( :(

Idag hade vi redovisning av de två uppgifterna som vi har läst ikapp, det är därför vi har haft det ganska stressigt denna läsperiod. Vi blev varjefall godkända och skrapade ihop 5 HP :D På två dagar har vi lyckats skrapa ihop 9 HP, för vi fick laborationerna i krypteringen godkända igår (4HP). Inte illa. Förra veckan fick vi dessutom ihop 4,5 HP, så det är skönt att all tid vi har lagt ner verkligen har lönat sig för en gångs skull. Turen varade dock inte så länge. På väg hem från redovisningen imorse så får Jimmie en pinne rakt in i hjulet så han får punktering :(  Den är lagad nu så vi kan ta oss till tentan imorgon :)

Nu ska vi dra oss mot sängen så vi är pigga imorgon till tenta :) Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar