tisdag 12 november 2013

Helsingborg

Hemma efter en halv vecka hemma i Helsingborg. Hunnit med lite shopping på väla, fika, sushi och mycket mer :) På torsdagen bjöd mina föräldrar på sushi inne i stan. Det är en gammal klasskamrat till mig som äger stället. Sjukt god sushi! Mamma och pappa som inte kan äta med pinnar fick barnpinnar, men det funkade :) I fredags blev det dags för fika på Fahlmans inne i stan, då jag var sjukt sugen på riktiga kakor, vilket innebär att de görs på konditoriet inte massproduceras ut från något lokalt bageri. I lördags var det dags för fantastisk god kalkonmiddag hemma hos Jimmies mormor och morfar. Det var även den 9:e november, vilket innebar sju fantastiska år med min prins <3 

En vecka av skolan har gått och vi har redan en del att göra. Igår var vi i skolan från 8-16, sen var det att gå hem äta lite och vidare på träningen vid 18. Sen hem och träna mer, duscha, äta och sova. Idag har det inte varit mycket lugnare. Vid 10 var vi i skolan och satt där till 18.30. Hem och äta, sitta ner en stund och snart är det dags för sängen. Ge mig jul! Behöver lite mer vila :(

Fina hörlurar som päronen köpt i USA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar