torsdag 31 mars 2011

Sömn

Igår natt vaknar jag av att Jimmie skriker som en dåre, klockan 03 på natten. Så jävla rädd jag blev! Sen började han babbla om att hade ont i sin arm eller att den låg fel eller något... Tror inte han var vaken när han berättade om varför han skrek. Han brukar vara hyfsat lugn även om han väcker mig. Brukar vara små oskyldiga grymtningar jag vaknar av. Har aldrig vaknat av ett sådant skrik någonsin. Hoppas inte det händer igen. 

Idag var det en lagom tidig morgon, men ändå för tidig. Programmering klockan nio på morgonen är inte nådigt. Jag var närvarande, men jag är osäker på om min hjärna var det... Jimmie var den enda närvarande kändes det som. Kunde typ alla svar som vanligt. 

Imorgon kommer timpa limpa :D Det var så längesen vi träffade honom. Han kunde ju inte komma sist när Sabina och Emil var på besök vid min födelsedag. Ska bli kul att få träffa honom :D

1 kommentar:

  1. Var glad så länge han är kvar i sängen! Man brukar ju kunna hitta honom lite överallt...

    SvaraRadera