lördag 5 mars 2011

Frisk igen...

Frisk igen, tror jag. Hoppas jag :) Var i skolan i torsdag, det var en mycket seg dag. Jisses! Bara på några dagar hemma har hela konditionen gått åt skogen. Klarade knappt av att gå i trappan utan att bli andfådd! Jag mår varjefall bättre nu, lite hosta kvar, men inte så farligt. Tur att Jimmie inte har blivit sjuk. Han klarade sig på något vänster. 

Fått gjort lite matte idag. Två timmar, sen tyckte vi det var bättre att fråga läraren på måndag om de uppgifterna vi inte kunde. Den sista uppgiften var så udda så den gick inte begripa... Sen har vi inte gjort så mycket annat idag. Jimmie har spelat wii, jag har legat och döat på soffan. Inte haft så mycket ork. Tror det är för att jag vet att vi har mycket att göra, men inte vet vart man ska börja. Då blir det att man ligger och döar på soffan och hoppas på det bästa... Vi kom varjefall fram till att med lite tur och skicklighet så kan matten gå bra nästa torsdag :) Då är det bara programmeringen som ska gå bra också... yeah..!? Tentaångesten kommer smygande...

Kollade på melodifestivalen innan ikväll. Pinsamt! Var ju ingen låt som gick vidare som man ville skulle gå vidare. Tyckte det ändå slutade helt okej med dem som gick vidare, the Moniker och Sara Varga. Höll på att ha ihjäl TVn när love generation sjöng. Asså ingen av dem kan ju sjunga live... Sen vill alla ha lika mycket uppmärksamhet samtidigt, så det blir bara gröt av allt... Plusset var väl att de var liiiiiite bättre synkade denna gången än förra veckan.

Nu ska jag gå på dejt med min kudde. Behöver vila hjärnan lite känner jag. Har mycket att tänka på. Imorgon är det vasaloppet, som man kanske hinner kolla på lite. Beror på när man vaknar :)

1 kommentar:

  1. Nikan väl behöva en slöa o döa dag också ;)

    SvaraRadera