torsdag 10 januari 2013

We are going to London!


Jepp, spännande rubrik va? Jag fick idén när vi var hemma hos min mormor och morfar, då de påminde oss om att de skulle ge oss biljetter/bidrag till Eurovision som går här i Sverige. När vi kom hem kollade jag upp biljetter, det fanns inga. Jag började då fundera på annat de kunde ge oss och kom på den briljanta idén! Vi har ett ganska bra schema denna läsperioden, skola från måndag till onsdag och lediga torsdag  till söndag, man kanske kan åka iväg en liten weekend då?

Ni kanske vet att vi redan har varit i London en gång innan. Men både jag och Frida gillade staden, och vi var under en weekend då också. Man hinner inte med allt på en weekend, så därför tyckte jag det verkade som ett bra resmål och ganska skönt att veta att alla talar engelska! Jag tror att även om vi inte kommer springa runt över hela London och kolla på allt kommer vi i alla fall ha en mysig långhelg tillsammans! <3

Jag ville hålla idén lite hemlig för Frida, så tillsammans med min käre mor har jag bokat flyg och hotell. Jag hoppas detta var en bra idé nu, för det finns ingen återvändo då hotellet inte går att avboka! Jag tror att det kommer bli bra!

1 kommentar: