tisdag 15 januari 2013

Plugg

Nu brinner det i knutarna. Eller ja det beror kanske på hur man ser det. Tenta imorn, tror vi... Läraren är lite speciellt. Vi vet inte vad vi ska tenta på, vilken sal, eller när det är, så det kan inte bli annat än spännande. Eftersom denna informationen nådde oss i onsdags 23:00, dvs att vi har haft en vecka på oss att plugga (vad vi nu ska plugga på), så har det blivit lite sista minuten plugg. Satt uppe till lite efter ett igår och Jimmie hade satt klocka på åtta imorse, för att vi skulle få tid och plugga hela dagen. Är ganska mör i huvudet redan, fast att klockan bara är lite efter ett. 

Igår hade vi vår sista redovisning av vårt projekt som äntligen är slut! Ska typ dansa på alla bord i helgen... Rapporterna lämnade vi in i fredags och vi hoppas på att de är godkända. Fick aldrig veta igår om vi blev godkända på kursen, men man kan alltid hoppas. Trotts allt 15 HP. Tror inte vi nämnde att vi dessutom vi acceptans i sista stund. Så jävla gött!

 Igår på kvällen började det snöa och det har snöat hela natten (antar jag) och sen lite smått under dagen. Mysigt med snö även om det bli så kallt i lägenheten när det går under noll grader :( Jimmie blir säkert glad om snön ligger kvar en vecka till. Han fyller ju år på måndag :) Fotade snön igår innan jag gick och la mig, men bilden blev inte så bra. Ville fota innan hyresvärdarna kom och förstörde den fina snön :)

Imorse såg jag att jag hade fått ett sms av ett nummer jag inte kände igen. Kollade upp det, men det gav inga träffar. Men tydligen har jag vunnit 1000000£. Så lycklig jag blev och tänkte direkt att nu slipper vi ta studielån! Haha, skoja bara. Nä men det är hyfsat vanligt att man får det på sin mail möjligtvis, men detta typ av sms har jag då aldrig fått tidigare. 

Är man inte uppmärksam på sina ljus, så kanske detta händer. Vårt ljus hade börjat rinna ut på bordet utan att vi hade märkt det. Ganska skickligt. Vi fick som tur var bort det direkt och det blev inga märken på bordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar