lördag 20 augusti 2011

Nollning

Idag var första dagen på nollingen! Oj vad tiden gick fort, för att egentligen inte ha gjort så mycket... Mötte först upp nollorna vid skolan med våra fina skyltar. Vissa nollor kom verkligen jättetidigt. Typ en och en halvtimma innan. Sen var det lite drygt upprop. Var ganska varmt och många hade mycket att säga. Sen mötte vi upp våra nollor igen och dom fick sångpapper, nollebrickor och survivalguides. Därefter gick vi ner till willys för att köpa grillmat. Dom var lite dåliga på att sjunga får jag ju säga. Visserligen så vet jag att jag inte var speciellt bra på det själv när jag var nolla, men nu jävlar tog vi! Min röst var i princip borta när vi väl var framme vid willys.

fter grilliningen var det dags för nollorna att möta sexmästeriet och få deras nollebrickor godkända. Jisses var rädda många av dom var! Jag kan inte säga mer att jag var minst lika rädd förra året när jag nollades. En tjej var riktigt nervös så det smittade av sig på mig! Då hade jag redan stått och tagit emot ett par nollor som skulle vidare till sexmästeriet, så jag hade ju inte varit nervös tidigare. Plus att jag känner alla i sexmästeriserna... :P 
Imorn väntar rundvandring och käk på stan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar