söndag 14 augusti 2011

Harry Potter

Hör och häpna. Jag har nu sett alla Harry Potter filmerna. Har aldrig haft något intresse för Harry Potter vilket har gjort att jag inte har sett alla filmerna. För en månad sen när jag var funktionär i Båstad under tennisveckorna så regnade det en utav dagarna. Då fick vi se den sista Harry Potter filmen gratis, som hade haft premiär dagen innan! Inte helt fel om man hade varit ett fan. Jag tyckte inte det var speciellt roligt. Dels för att jag inte fattade något om vad filmen gick ut på eller vad som hade hänt sedan tidigare. Hade velat se en annan film som man inte hade behövt se de sju tidigare filmerna för att förstå... 

När vi hade fått se en timma av filmen var vissa tvungna att gå till sina pass, bland annat jag. Fick bara se i princip halva filmen, vilket gjorde att jag blev nyfiken och ville se dem andra filmerna innan jag såg sista filmen. För en vecka sedan hade jag bara sett första och andra filmen. I tisdags började vi vårat lilla maraton som slutade med att vi såg sista filmen igår på bio :) Filmerna var faktiskt bättre än vad jag trodde, så jag är glad att jag har sett dom. Känns som att det hör till. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar