torsdag 28 maj 2015

You could be them

Detta examensarbete vet jag inte vad jag tycker om längre. Alla "inblandade" säger till oss att vi inte ska lägga oss på gatan och dö (som de gjort tidigare), bara att nu är det dom som lägger sig ner och dör... Ingen är intresserade av att hjälpa oss längre, trots att vi knappt bett om hjälp tidigare. Som sagt, va fan ska man tycka om detta examensarbete...?

Igår var min sista tennisträning för terminen, innan avslutningen nästa vecka. I och med att träningen är ganska sent, så är middag efter träningen inget att tänka på. Dock var jag lite hungrig igår när jag kom hem, så vi gjorde en sallad av vattenmelon, tomat, gurka, fetaost och jordgubbar. Mycket trevlig kombination av grönt och den kändes väldigt somrig :) En kombination som jag tror det blir fler gånger framöver, speciellt nu när det är säsong för vattenmelooooon! :D 

Det var en på mitt instagram-flöde som la upp det här citatet igår. Tycker den förklarar hur de inblandade i vårt examensarbete är.....  Fri tolkning.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar