måndag 11 maj 2015

Mänskligheten alltså

Tiden bara flyger. Stressen gör sig påmind och samtidigt irriterar man sig över hur begränsad man tvingas vara. Trött på människor som säger till mig vad jag ska göra. Ena sekunden får man inte vara självständig och när man vill vara det så får man inte det. Det tröttar mig också att människor säger till en att man ska lägga sig ner på marken för att dö och ge upp. Varför? Idag har jag inget hopp för mänskligheten och det är väldigt lockande att köpa en ö någonstans där det är varmt och bara bo i en hydda. Mänskligheten kommer utrota sig själv en vacker dag, för så trög är människan. Ytterligare en sak som trötta mig är att man inte får vara irriterad, för oj vad det upprör människor. Det värsta är att man blir irriterad bara för att man inte får vara det.

Mycket att göra innebär att man har svårt att varva ner. Vår dag varade i 12 timmar och hade fortsatt utan att vi hade märkt det ifall hungern inte hade kallat. Så nu blir det mot sängen. Får se om det går att varva ner så det blir någon sömn :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar