måndag 25 maj 2015

Tid någon?

Allt bara flyger förbi. Hinner inte ens blinka. Man vill ha ett slut på detta helvete, men vi måste vänta en jävligt lång tid till. Ska fan köpa mig en hydda i en varmt land så att jag kan få vila ut, för det är något jag verkligen inte får göra nu :( Känner hur man sakta går i sönder :(

Fika i Helsingborg
Känns som att tid är det enda vi snackar om på bloggen numera, men det är så det är. Var är tiden? Inget har väl egentligen hänt de senaste två veckorna och det är där tiden kommer in igen. Ingen tiduppfattning. Vi har dock hunnit med att fika med Tim, som tyvärr ska sluta och flytta hem igen :( I torsdags var vi hemma över dagen i Helsingborg, då vi hade bokat en frisörtid hos en kompis för länge sedan, men planeringen fuckade ur (tack skolan <3), men vi bestämde oss för att inte låta skolan förstöra vår planering helt och hållet.

Helgen flyger också förbi fort så klart. Vi hann dock käka middag (och efterrätt) med John och kolla på Eurovision som Sverige tog hem! :D  

Jag vädjar till den/det (whatever) som håller på att jävlas (voodoo/hokuspokus/häxkonster mm) med mitt/vårt liv, med att sluta med det! Är jävligt trött på det! Tack på förhand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar