söndag 4 januari 2015

Hålla låda

Fin solnedgång
I natt har någon hållit låda. Gissa vem? Jimmie! Tror han har en del att göra, det har vi visserligen båda två men vi tar nog ut det på olika sätt. Jag blir allmänt trött och Jimmie pratar/går i sömnen. Vet inte hur mycket babbel jag har fått höra i natt. Nog ett rekord. Efter ett antal gånger säger Jimmie att det står någon i vårt sovrum, jippie! Blev inte jävligt rädd denna gången utan bara jävligt arg. Röt till och sa att han fan fick ta och skärpa sig, sen höll han tyst resten av natten. Stackars Jimmie :( Min sömnbrist resulterade i akut huvudvärk på kvällen så jag var tvungen att sova i en timma. Blev bättre men inte helt bra. Fick i mig lite mat och huvudvärken är på väg bort, men jag är fortfarande trött. 

Senaste dagarna har blivit långa. Satt uppe till tre i natt med. Blir nog inte lika länge idag för jag tror våra hjärnor behöver sova. Hade en tanke om att vi skulle gå på bio idag för att göra något helt annat och låta hjärnorna vila lite, men blir inte så heller. Får ta det någon annan dag. I och med att man har en del att köra in i huvudet, så är det svårt att bara göra något annat och fortfarande känna sig nöjd. Det är svårt att bara äta eller duscha, för att man tycker att man borde plugga mer. Tur att det bara är en vecka till. Hade nog stupat annars. 

Nu ska jag vila hjärnan ett tag och hoppas att jag inte somnar igen, så att jag däckar ikväll när jag väl ska sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar