måndag 30 juni 2014

Flädersaft

Nu är vår flädersaft äntligen klar. Lite lagom klibbigt när man blandar 2 liter vatten och 2 liter socker. Vi fryste in allt i iskuber så det är bara att trycka ut några iskuber i ett glas med vatten :) Ska bli kul att prova :)

Annars har vi lyckats återhämta oss från helgens alla äventyr. Trots vår nya mörkläggningsgardiner så sov ingen av oss speciellt bra i natt :( Får hoppas det blir bättre denna natten. Jimmie väckte mig i natt med att han sa att han delade falukorv på hörnet av sin madrass. Lustig snubben den dära ;)

Jimmie har varit flitigt och suttit med vår restlabb vi har, medan jag har planerat middagar för veckan och skrivit handellapp, samtidigt som vi har haft ett halvt öga på Wimbeldon :) Tiden på kvällen går fort. Direkt efter jobbet blev det träning, dusch och middag och vips var klockan halv nio! Gäller att planera det man ska göra. 

Nu bär det av mot min sköna säng, för imorn är det tisdag (den segaste dagen enligt mig) och då ska jag upp tidigt igen. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar