fredag 27 juni 2014

Flädersaft och annat spännande

Flädersaft!
Det händer grejer. Huvudet går på högvarv då det fortfarande är mycket nya saker på Ericsson. Jag fick äntligen min dator i förrgår eftermiddag efter tre veckors väntan. Två personer till i min grupp fick sina datorer idag, så nu är det bara en person kvar sen har alla fått sina datorer. Ganska tråkigt att vi har fått vänta så länge, men å andra sidan har vi fått jobba runt problemen för att kunna göra det bästa av situationen :) 

I förrgår var vi ute och plockade fläderblommor och har nu fixat med en egen sats flädersaft. Ska bli kul att prova på måndag när den är klar :)

Förra helgen var vi hemma en sväng för Jimmies morföräldrar firade 50-årig bröllopsdag och sen var det midsommar. En helg som gick ganska snabbt, men vi hade trevligt :)

Igår var det sommarträning på jiu-jitsu. Då instruktören vi hade igår var väldigt kunnig inom iaido (svärdhantering kan man väl kalla det), så gjorde vi det ett tag. Tycker det är riktigt roligt :D Hade jag haft möjlighet så hade jag åkt ut och tränat i hans klubb :D 

Jag och min fina syster på midsommarafton
Idag är det äntligen fredag och min dejt (kudden) väntar snart på mig. Känner mig ganska trött. Vi har precis kommit hem från en jättetrevlig after work med min projektgrupp :) Tiden bara flög förb! Vi satt där i fem timmar, så nu är jag trött. Roligt hade vi varjefall och mätta blev vi :D

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar