tisdag 8 juli 2014

Sommar

Äntligen kom solen till Karlskrona :) Det enda tråkiga är att vi sitter inne större delen av dagen. Hoppas verkligen att det är fint väder denna helgen. Det har bara blåst och regnat alla de andra helgerna. I natt var det så varmt så det var jobbigt att sova :( 

I helgen kom jultomten till oss kan man säga. Vi var och köpte oss ett par riktiga köksknivar. De andra vi har är bra, men de bli slöa snabbt. Dessutom har vi tänkt många gånger på att köpa nya knivar. Dessa var det dessutom kampanj på, så vi fick 50% rabatt :)

För ett tag sedan köpte jag ett träningsarmband som jag har på mig hela tiden. Den mäter steg, kalorier, sträcka, sömn och puls. Den visar även datum och tid. De senaste två veckorna har jag lyckats slå mitt dagliga mål, vilket känns bra, då det ökar för varje dag. Började på ca 7500 och nu ligger mitt dagliga mål lite över 9000 steg per dag. Dock händer det att jag går mer. Igår blev det över 12000 steg. 

Nu kallar snart sängen igen. Tiden går fort efter att man kommer hem. Idag har det dessutom stått träning och tvätt på agendan, vilket gör att tiden går ganska mycket fortare. Plus dålig sömn inatt gör att man snabbt blir trött. Good night, sleep tight! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar