lördag 2 juni 2012

Åska och hagel

Just det ja, det är lördag idag! Vi har helt tappat uppfattningen om vilket dag det är. Var helt övertygad om att det var tisdag igår... Dagen i all ära har gått till att plugga på teoridelen till nätverkstekniken. Får verkligen hoppas att det går bra! På övningsprovet fick jag 83% och Jimmie 65%. 50% är godkänt. Dock så hade både jag och Jimmie långt över godkänt gränsen på övningsprovet sist, och då gick det åt skogen för mig, så vi får hoppas att det inte blir så illa denna gången. Vi har bestämt oss för att fixa detta!

Annars har dagen varit ganska lung. Jimmie tyckte dock att vädergudarna skulle bestämma sig om vilken typ av väder de vill ha för dagen. När vi vaknade i morse var det strålande solsken, dock bara 12 grader och blåst, men ändå fint väder. Någon timme senare började det åska och kort där efter kom haglet. Sen blev det soligt och fint igen och då passade vi på att gå och handla. När vi kom hem igen började det ösregna! Tur att vi gick som vi gjorde. 

Kvällen i sig har bjudit på god middag och två filmer med Stig-Helmer. Först var det SOS och sen, den ofrivillige golfaren. Så nu är det bara en film kvar, hälsoresan. 


Nu blir det snart till att dra sig mot sängen. Får vila huvudet från allt pluggande. Drömde hela natten om switchar och hur man ska 
konfigurera dem. Tror jag behöver annat och tänka på, men det är bara några dagar kvar tills tentan så jag får hålla ut några dagar till. 

Godnatt på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar