söndag 3 juni 2012

Snart så...

Snart är det äntligen sommarlova. Ska ligga på soffan och inte göra ett skit på en vecka... Först jag hjälpa till med maten till Hannas student, så inget sommarlov förens lördag/söndag någon gång. Just nu är vi båda riktigt slitna. Börjar få ont i kroppen av allt pluggande, om man nu kan få det... Imorn är första tentan utav tre (två för Jimmie). Ska fixa tentan imorn, åka hem plugga lite till den praktiska delen och statistiken. Jisses! Både jag och Jimmie hade behövt en dag till att bara ligga på soffan. Enda sedan i onsdags har vi pluggat från vid 10 till runt 15. Sen har jag fått sitta extra med min statistik. Känns som att vi är de enda högskoleeleverna som inte har sommarlov än...

Imorn är det inte bara pluggande, utan och städande och packande som gäller. Åker hem direkt efter min tenta på tisdag eftermiddag, så allt måste fixas imorn. Jimmie har lovat att fixa med det mesta, så jag kan plugga lite på min statistik. Han är så söt <3 


Just nu ska jag lägga mig på soffan den lilla tid som är kvar på dygnet och bara ligga och slappa. Om jag inte somnar förstås ;)

1 kommentar:

  1. Jag lovar att jag ska pyssla om er lite extra! Och lycka till på tentorna!

    SvaraRadera