måndag 11 juni 2012

Tillbaka till verkligheten

Förra tisdagen var en lång dag. Hade tenta på morgonen 10-12, åkte sedan hem och åt lunch. Vi tre hade jag nästa tenta och Jimmie hade sin tenta. Vi båda klarade cisco-tentan med 100% rätt :) Är mycket glad över det. Hela kursen avklarad nu. Efter min tenta cyklade jag hem och hann precis undan regnet. Vi sju tog vi tåget hem och var hemma i Ödåkra vid 23. Lång dag. 

I fredags tog min fina syster studenten! Känns overkligt. Hon är fortfarande så liten men ändå så stor på något sätt. Dagarna innan studenten har jag och Jimmie hjälpt min mamma med maten. Lagat mat varje dag! I onsdags höll vi nästan på hela dagen med att sätta upp tälten. Vi hade tre stycken 3x6m tält som tog upp hela garageuppfarten! 


Hannas student blev väldigt lyckad och hon var jättenöjd med sin dag :) Tråkigt bara att det regnade hela jävla dagen! Sjukligt tråkigt :( Men som sagt, studenterna såg ganska glada ut ändå  :)

Dagen i all ära kommer att gå till att bara ta det lugnt. Både jag och Jimmie bestämde oss för att sova utan att ställa klockan, så vi fick sova ut. Sov sådär en 11 timmar :) Behövdes uppenbarligen eftersom jag känner mig mer pigg idag än igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar