måndag 12 september 2011

Blivit med dator!

Min nya kärlek
Äntligen har jag fått min efterlängtade dator! Känt mig handikappad i en vecka. Speciellt nu i början av terminen när man ska registrera sig på kurser, köpa böcker, komma åt uppgifter som man ska göra osv. Varje fall riktigt glad nu att jag har fått min dator och Jimmie är glad att han har fått tillbaka sin, så han kan sitta och spela sina spel ;) Lilla nörden :)

Ljudet på denna datorn är helt otroligt! Jag visste om att den skulle ha ett bra ljudsystem. Är lite beroende av att ljudet ska vara bra på en dator. Jag och Jimmie jämförde ljudet mellan datorerna. När Jimmie hade sin dator på högsta volym, hade min dator använt en tredjedel av ljudet! Sick, men jag gillar det :) Hoppas bilden visar lite hur fin min nya ögonsten är :) Kommer vara glad ett bra tag nu alltså :)

Imorgon köttar vi en seg dag. Först föreläsning 8-10, sen vid 13-17 är det labb i samma ämne. Kan bli en riktigt dryg dag, men jag hoppas verkligen inte det blir drygt... Om två veckor har vi en ännu drygare dag... Vill inte ens tänka på det. 8-17 med en timmas lunch... Jippie.. not!

Snart ska vi på dejt med våra kuddar :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar