torsdag 20 mars 2014

Tenta och målning

Igår var det dags för tenta. Jag hoppas att jag satte den nu. Har tappat räkningen över hur många gånger jag har skrivit den och det finns bara två tillfällen kvar ifall jag misslyckas :(

Mitt nyårslöfte var att bli lite mer kreativ. Tycker jag spenderar alldeles för mycket tid framför dator, dock beror det mest på skolan. Fotningen ligger lite på is fortfarande. Försöker läsa mig till lite bra tips och trick innan jag går ut med kameran. Plus att jag känner mig hemskt turistisk av att gå med en kamera på magen mitt i stan. En annan sak jag har varit sugen på att göra ett tag är att måla. Har inte haft så mycket redskap för att måla, plus att jag tidigare har tänkt att jag ändå inte är bra på att rita motiv. Vem säger att man måste måla motiv. Abstrakt funkar fint det med :) Suttit på pinterest och hittat lite inspiration, bl.a. denna. Just nu sitter jag och väntar på att färgen ska torka så jag kan tejpa lite :)  

Jimmie är duktigt och är iväg på träningen. Kände att jag behövde vila mina knän och smalben som jag plötsligt har fått ont i :( Hoppas det går över tills imorn. Tänkte köra lite egna övningar då istället. 

Tänkte faktiskt chilla lite och skriva järnet på rapporten imorn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar