tisdag 25 mars 2014

Lyckan är total!

Äntligen har jag blivit godkänd på analystentan. Har skrivit den många gånger så det känns otroligt skönt att kunna lägga det bakom sig. Dessutom var det bara två tillfällen kvar, så det känns riktigt jävla skönt att klara den nu! :D Av sex stycken som skrev den så var det bara jag och en till som klarade den :)

En lite mindre lycka är snön vi har fått... Vet inte riktigt vart den kom ifrån, med tanke på att jag fick våkänslor igår. Det hade precis regnat så det luktade regn ute, vilket för mig är ett tydligt vår/sommar-tecken. Dessutom var det någon som grillade när jag cyklade hem! Idag möts man istället av snö som känns som nålar i ansiktet. Hade turen på min sida största delen av vägen hem, då det för en gång skull var medvind :) 

Tänkte ta mig en liten vilarstund på soffan innan det är dags att hoppa i sängen. Se på någon kul serie, dricka lite te och käka en mugcake :)

2 kommentarer:

  1. Jag måste bara säga grattis här också! Du är så väl värd det!! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!! :D kommer leva på detta lyckorus ett tag :)

      Radera