söndag 1 december 2013

1:a advent

Julfika
Nu är det äntligen första advent. Bara fyra veckor kvar till julafton. Första advent innebär julpynt och julbak :) Det har varit full rulle mer eller mindre hela dagen. Började vid ett med att sätta lussedegen. Under jäsningen gick vi runt och satte upp massa julpynt och ljusstakar. Blev mycket nöjd med våra lussejamare och goda blev dom! Har även gjort hallontryfflar, typ de godaste tryfflar jag ätit!

Igår hade vi sushi-, vin- och filmkväll med John. Mycket trevligt, som alltid. Hann se några filmer bland annat hunger games. Vi hade tänkt se film två som går på bio, men ville "refresha" minnet lite först :) 


I och med att det är den första idag så var det äntligen dags för mig att öppna första luckan i min body shop kalender som jag fick av Jimmie :) Första luckan innehöll en duschgel som luktar jordgubb. Ska bli spännande att prova, då jag redan har provat några andra dushgeler av body shop. 

Häromdagen beställde jag hem lite bilder från printasquare, vilket innebär att de framkallar de bilderna man har lagt ut på Instagram. Blev riktigt nöjd. Köpte även ett gäng klämmor så jag kunde hänga upp bilderna. 

Är helt sjukt trött idag eftersom man gick och la sig halv fyra i natt :P Ska upp tidigt imorgon så det är lika bra att dra sig mot sängen strax.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar