onsdag 4 december 2013

Black magic

Skolan rullar på som vanligt. Har lite och göra, men det känns inte som att vi gör något eftersom vi hade så mycket att göra förra läsperioden. Man går ju nästan på halvfart nu. Av någon anledning vill inte de grejerna vi gör som vi vill. Black magic har vi i skolan börjat kalla det för, eftersom det ibland finns en chans att det funkar och ibland funkar det inte alls :( 

Imorgon är det gradering för min del. Ska graderas för gult bälte. Låter kanske inte så mycket för världen, men det är mycket för mig. Det är en del man ska kunna och Jimmie är snäll och tränar med mig här hemma :) 

Tydligen ska det storma i södra Sverige imorgon, så det är skönt att man inte ska yra iväg så mycket. Så länge jag kommer till graderingen så är jag nöjd. Vi ska visserligen försöka ta en runda om HM för att kolla lite kläder till mannen min. Han uppdaterar inte sin garderob så mycket. Byxor, tjocktröja och julkläder står på listan. Själv ska jag se om jag hittar något trevligt julplagg :)

Natti!

1 kommentar: