tisdag 26 februari 2013

Tisdag

Oj vad vi är dåliga på att uppdatera! Men just nu händer inte speciellt mycket i vardagen. Vi är någon timma i skolan, åker hem, käkar, pluggar, sover. Ungefär det hela. 

I torsdags kom min syster på besök, eftersom jag fyllde 22 år i söndags. Sist jag träffade henne var i julas, så det var roligt att träffas igen :) Vi mötte upp henne vid tågstationen och på vägen hem köpte vi sushi. Hanna blev helt frälst :) När vi hade käkat så började Jimmie på en födelsedagskaka utan min vetskap. Han och Hanna hade kokat ihop denna idé, så jag blev väldigt överraskad :) Supergod kaka dessutom!

På fredagen tog vi med henne till Boda Borg. Det är ungefär som fångarna på fortet. Man går in i olika rum, så ska man lösa problemen utan att veta hur. Om man lyckas ta sig igenom en bana, får man en stämpel i slutet. Jimmie som fick ta de flesta klätteruppgifterna hade ganska fin träningsvärk i hela kroppen dagen efter.

På lördagen kom mina föräldrar på besök. Jimmie var pigg nog att gå upp och baka bullar, även dessa var otroligt goda. Tror han har någon magisk kraft när det gäller mat ;) Vi fikade detta goda bröd och pratade en massa. På kvällen gick åt vi middag på Fox and anchor. Vi gick sedan hem och kollade på melodifestivalen. 

På min födelsedag åkte föräldrarna och syster hem. Jag och Jimmie var lagom trötta efter helgens besök. 

På torsdag åker vi till London. Ska bli kul att åka iväg lite, även om vi har en del som ska vara klart i skolan. Det var ju tänkt som en födelsedagsresa om jag inte minns fel :) Vi får hoppas att det är bra väder eftersom vi antagligen kommer gå runt en hel del :)

Idag var vi och fixade lite inför London. Växlade lite pengar, köpte hörlurar till Jimmie. Vi svängde även inom HM där Jimmie blev överlycklig när de hade lite fler nörd-tröjor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar