fredag 20 maj 2011

Utmattad

Utsikt från björkholmen
Hjälp vad en vecka går fort! Det värsta är väl att man saknar sitt liv en aning. Vart enda vaken timma sedan i måndags morse så har vi pluggat! Jag är så sjukt utmattad och hade kunnat somna på direkten om någon sa åt mig att sova. Det jobbigaste är väl att vi inte ens är i närheten av klara... Har så mycket som ska vara klart till nästa vecka plus våra två tentor som man borde börja plugga till. Har suttit och programmerat från måndags eftermiddag tills nu i princip. Har sovit och ätit emellan såklart, men annars bara programmerat. Hjälp vad trött jag är på att programmera nu!

Eftersom det var så fint väder ute idag så tog vi oss en liten sväng till en liten kulle som ligger i vattnet typ. Tror den heter björkholmen. Där låg vi i en timma i solen. Så skönt att få göra något annat än programmera plus att vi fick komma ut lite. Blåste visserligen, men det gör det alltid här i blåshålet Karlskrona.

Imorgon är det fadderutblidning som jag hoppas ska bli rolig. Först är det föreläsning i någon timma. Sen ska vi vidare till boda borg, som är ett slags "fångarna på fortet". Otroligt roligt är det varjefall. På kvällen är det käk på rotundan(kåren). Sen blir det antagligen kårkväll på kvällen :) Kan behövas en heldag utan att behöva tänka på programmeringen, speciellt efter en såhär galen vecka. Kommer somna tidigt, det känner jag på mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar