onsdag 11 maj 2011

Jaha ja

Ja vi är ju inte världsbäst på att uppdatera, men just nu är det bara jag (Frida) som ens skriver något. Jimmie la typ av att skriva i januari eller något... Han får börja igen tycker jag :) Just nu har har vi mycket att göra, som vi alltid har. Brukar vara så precis innan sommaren oavsett vilken klass man än går i. Idag skulle vi vara klara med en inlämning i programmeringen, vilket vi inte lyckades fixa så det blir komplettering på den. Sen fick vi tillbaka en annan programmerings uppgift som ska kompletteras. Vi har även ett projekt som vi ska göra färdigt i programmeringen som skulle varit klart den 16 mars... Ovanpå detta så ska vi även börja på ett nytt projekt i programmeringen, dock i java och inte i c++. Om två veckor ska det var klart.. yeah. Utöver detta läser vi även diskret matematik på engelska. Vi har lite och göra..!!! Har inte öppnat matteboken än. Har tenta om tre veckor...

D
et värsta med allt är väl att det känns som att man inte har tid emellan åt. I måndags gick vi mellan 10-17. Blev inte mycket gjort på kvällen. Någon timma programmering kanske. Igår gick vi mellan 9-17. Då var det programmering för hela slanten på kvällen. Vid halv tolv sa min hjärna åt mig att gå och lägga mig... Idag var vi lediga vilket vi inte annars är, men eftersom programmeringen skulle vara klar idag, så blev det att programmera fram till halv fyra. Det jobbigaste är att det har varit stålande sol dessa dagarna och man har inte kunnat vara ute. Det är så deprimerande! Tur att det snart är sommar så att man kan vara ute när man vill, om nu vädret tillåter det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar