onsdag 12 januari 2011

Träning!

Vårat nyinköpta spel EA Sports Active 2, är verkligen jättebra! Både jag och Jimmie har provat det och än så länge känns det som att vi kommer få bra träning utav det! :) Man får börja med att sätta en pulsmätare på vänster arm och någon annan slags mätare på höger lår. Sedan får man skriva in ålder, vikt, längd, ja allt sånt som dom vill veta. Vi fick sedan två val av träningsprogram. Antingen ta ett långt träningsprogram på nio veckor, eller ett lite enklare "kom-igång" program som bara vara i tre veckor. Vi båda tog programmet som ska ta tre veckor att gå igenom. Sen var det bara att börjat träna. Efter träningen får man se en graf över hur ens puls har varit under träningen. Under själva träningen får man även veta hur ens puls är, även hur mycket tid som har gått av träningen och hur många kalorier man har förbränt. Känner mig redan piggare, minns knappt när jag tränade sist, men träningen som jag fick idag känner jag redan av. Förhoppningsvis ger det bra resultat i slut ändan. 
Imorgon är det programmeringstenta... yeah. Kommer att gå bra. Vi har suttit i några dagar och försökt få in det sista som vi behöver att kunna tills imorgon.
God natt!

1 kommentar:

  1. Träna på, och krama varandra från mig.Saknar er redan <3 =) Kram P

    SvaraRadera