fredag 31 december 2010

Bara en dag kvar på året!

Ja, snart är det sista dagen kvar på år 2010. Ett helt okej år faktiskt, dock hoppas jag att 2011 börjar bättre än 2010...  Jag och Jimmie sitter framför varsin dator samtidigt som vi kollar på discovery science :D Min favoritkanal, Jimmies med hoppas jag. 

Imorgon händer en massa saker. Ganska lugn på dagen hoppas jag. Antagligen får man hjälpa till där det behövs. Vi ska iallafall vara hemma och käka hemma hos Jimmie. Blir massa god mat där. Sen bär det av till Sabinas kompis Nils. Kommer blir mycket trevlig kväll hoppas jag och mycket bra start på det nya året. 

London 2010, ungdomsgruppen
Den första roliga upplevelsen detta året var såklart London! Vi var där tre dagar med ungdomsgruppen. Typ världens bästa ungdomsgrupp. Vi har alltid roligt. Finns inte ett enda tillfälle då vi inte skrattar :D I mars detta året bär det av till Paris med denna underbara ungdomsgrupp, plus ett par nya medlemmar. Kan knappt vänta. Känns skönt att åka iväg på en lite weekend när man de två dagarna innan kommer ha haft tenta i programmering och i analysen.


Mitt hår var spikrakt, innan det började regna
Har hänt en massa roliga saker detta året. Den största viktigaste händelsen måste ju vara STUDENTEN! Underbara dag. Den dagen kommer man aldrig glömma! Helt galen dag. Så sjukt roligt vi hade på Tivoli! Runt fyra snåret (på morgonen så klart) stack vi till donken, där vi träffade Linus och hans pommes. Haha. Sjukt roligt!!! :D

Gibraltar
Innan vi började på BTH i Karlskrona, så stack vi till Gibraltar med Jimmies familj. Två underbara veckor. Vi bodde i ett hus som vi fick låna av Jimmies mammas ungdomskompis. Egen pool hade vi som vi låg och stekte i varje dag. Underbart! En dag åkte vi jet-ski med Max. Bara han som hade licens till att köra. Tur var kanske det, åkte typ i 70 km/h.... Snabbare än polisbåtarna, me like. Kan lätt åka dit i nästa år igen! :) Gillar värmen och att man slipper känna sig som en megaturist.

Våran bigga bigga säng :)
En annan rolig upplevelse detta året har varit flytten till Karlskrona och börjar på våran utbildning till civilingenjörer inom datorsäkerhet. Våran otroligt fina lägenhet på 80 kvm mitt i stan. Karlskronas bästa läge, om vi får bestämma. Vi trivs jättebra och det är mycket skönt att få själv, eller tillsammans med min lilla sambo, som vi faktiskt har blivit. Låter så konstigt bara. Det är varje fall skönt att få ta hand om sig själv.
Ja det var väl de roligaste delarna av detta året :) Hoppas ni också har haft ett underbart år och att nästa år bli ännu bättre! 

Gott nytt år önskar vi er trogna läsare! :D

1 kommentar:

  1. Det verkar som om ni har haft ett bra år, hoppas nästa blir minst lika bra, det är ni värda =) Gott nytt år på er!!!

    SvaraRadera