torsdag 23 april 2015

Jobba, äta, sova, jobba, äta, sova....

Ja jobba, äta, sova är det enda vi gör om dagarna. Går iväg på mornarna, tiden går sjukt fort, sen är vi helt plötsligt hemma igen. Väl hemma så är det något annat som ska göras, laga mat, handla, träna, städa och sen är det helt plötsligt så sent att man går och lägger sig för att inte somna sittandes. Var tar tiden vägen? Hade velat kunna pausa tiden ett tag så vi hinner tänka utan att ha pressen på oss att komma fram till något. Rapporten ska in om en månad och vår projektplan är fortfarande inte rättad. Dåligt!

Även om dagen igår var allmänt dryg, så fick jag svar från Ericsson att jag ska jobba hos dom i sommar :D Ska bli riktigt roligt och jag slipper vara rastlös en hel sommar :) Tror jag fick en hel månad längre än Jimmie, alltså hela september, men det står på kontraktet när jag får det. Ska bli kul oavsett :) Lediga kan vi vara en annan gång. Regnar ju ändå bara på sommaren. 

Efter jobbet idag blev det till att handla lite inför helgen. Fick lite sug efter tomat och mozarellasallad. Eller ja sallad vet jag inte om man kan kalla det för, men gott var det :)

Nu blir det mot sängen, sova, jobba, äta. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar