tisdag 7 april 2015

Tillbaka

Påsk i Helsingborg
Första dagen tillbaka efter långhelgen är man lagom grötig. Helt plötsligt har man glömt vad man gjorde för knappt en vecka sedan. Tar sin tid att komma in i det man gjorde dessutom. Vi hann inte helt komma ikapp med vad vi gjorde innan långhelgen, så vi hoppas att göra det absolut senast imorgon. Lite annat om bl.a. sommarjobb har snurrat i hjärnorna som har gjort att tankarna inte helt har varit fokuserade på examensarbetet, men det hoppas vi har löst sig tills imorn :)

Dags att deklarera också. Hyfsat lätt hoppas jag. Något man har sluppit för att man är student, så snart får man lite vuxenpoäng.

Suttit och målat de senaste kvällarna. Ganska skönt att göra något annat än att sitta vid datorn. Dock går tiden så himla fort och helt plötsligt är det natt och man ska sova :( Det jobbiga är när man är trött tidigt på kvällen, men "tvingar" sig själv att vara uppe för att inte vakna klockan tre och vara pigg :(

Har glömt att säga att jag klippte mitt hår ganska kort när vi var hemma. Blev så galet nöjd och undrar nästan varför jag alltid envisats med att ha långt hår....

Var även en sväng på Väla när vi var hemma. Köpte nya skor till mig och Jimmie. Han fick även hem ett par nya byxor, så nu äger han TVÅ par byxor. Wow! Antagligen ett rekord ;) Jag måste nog också snart inse att jag gillar rosa. Har köpt ett till par rosa skor. Äger nu tre par rosa skor och två rosa jackor och ändå intalar jag mig att rosa inte är min favoritfärg. Vi får väl se, jag kanske ändrar mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar